op naar Afrika! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van sanne geertsema - WaarBenJij.nu op naar Afrika! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van sanne geertsema - WaarBenJij.nu

op naar Afrika!

Door: Sanne Geertsema

Blijf op de hoogte en volg sanne

22 Februari 2007 | Nederland, Veldhoven

Hallo allemaal!

ja ja zaterdagochtend is het dan zo ver.....!
Zoals de meesten van jullie al weten vertrek ik samen met Samira voor 3 maanden naar Eritrea voor een afstudeerproject. In het kort gezegd gaan we een onderzoek doen naar de behandeling van diabetes. Later zal ik hier wel wat meer over vertellen.
We zullen verblijven in de hoofdstad van Eritrea 'Asmara' waar we een huisje huren met redelijk wat voorzieningen.
Ik heb ontzettend veel zin om te gaan en ben erg benieuwd naar het land, de sfeer, de mensen, de kamelen? enz. Ik hoop dat de internetverbindingen het in Asmara het (af en toe) doen zodat ik jullie op de hoogte kan houden van alle belevenissen. Natuurlijk hoor ik ook graag hoe het met jullie gaat!


Liefs Sanne

ps. Als je meer wilt weten over het Eritrea dan is www.asmera.nl wel een handige site.

  • 22 Februari 2007 - 14:27

    Brendan:

    heey heelveel plezier in eritrea zou leuk zijn als je een kaartje zou sturen hoe het daar is liefs je neefje

  • 22 Februari 2007 - 14:43

    Janneke:

    Hey Sanne,
    HEEEL veel plezier in Afrika. Ik zal aan je denken!!!

  • 22 Februari 2007 - 14:57

    Mattie:

    ha lieve dochter, weet je wel zeker dat je mij niet mee kunt nemen.

  • 22 Februari 2007 - 15:12

    Nienke:

    Hey Sanne,
    Erg leuk om te horen dat t toch gelukt is! Heel veel succes daar
    Groetjes Nienke

  • 22 Februari 2007 - 16:50

    Nancy:

    Hey heel veel plezier en succes!!!!

  • 22 Februari 2007 - 18:01

    Lennart:

    Hee Sanne, maak er een hele mooie reis en ervaring van, liefs je Broer

  • 22 Februari 2007 - 19:48

    Angela:

    Hai!! heel veel plezier en succes in Eritrea!! natuurlijk ook voor Samira. Hoop dat we gauw je verhalen kunnen lezen.. Liefs Angela

  • 22 Februari 2007 - 21:06

    Eise:

    Hoi Sanne,
    Heel veel succes in Asmara en geniet ervan Liefs Eise

  • 23 Februari 2007 - 01:00

    Sjoerd:

    Ha Sanne, ook van mij heel veel succes en plezier! Liefs Sjoerd

  • 23 Februari 2007 - 09:19

    Marianne (Mmc):

    Sanne en Samira,
    Heel veel plezier in Afrika, natuurlijk willen we graag weten hoe het met jullie gaat. Het is leuk op de hoogte te blijven van jullie persoonlijke belevenissen maar natuurlijk ook over jullie afstudeeronderwerp. Erg benieuwd naar de diabetes behandeling aldaar.

    Nogmaals heel veel plezier vooral ook samen!!
    groetjes,
    Marianne


  • 23 Februari 2007 - 12:48

    Peter En Wilma:

    Heel veel succes en maak er een leuke tijd van.

  • 23 Februari 2007 - 13:12

    Sandra:

    Hey Sanne,
    Je hebt altijd al plannen gehad en erover gedroomd naar 't buitenland te gaan en eindelijk komt 't er nu van. Ik hoop dat al je verwachtingen uitkomen en dat je een geweldige tijd hebt!
    Liefs Sandra

  • 23 Februari 2007 - 14:40

    Hanne:

    Hoi Sanne en Samira,

    Jammer dat ik jullie niet meer gezien heb voor vertrek. Heel veel succes en maak er een fantastische tijd van!

    Groetjes, Hanne

  • 26 Februari 2007 - 10:04

    Linda En Kirsten:

    He Sanne en Samira,

    Heel veel succes en maak er een leuke en leerzame (haha) tijd van!

    Dikke kus Linda en Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2007

weer terug op Nederlandse bodem

01 Mei 2007

Massawa

11 April 2007

paasfeest in Eritrea!

05 April 2007

foto's

05 April 2007

foto's
sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 26252

Voorgaande reizen:

24 Februari 2007 - 24 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: