weer terug op Nederlandse bodem - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van sanne geertsema - WaarBenJij.nu weer terug op Nederlandse bodem - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van sanne geertsema - WaarBenJij.nu

weer terug op Nederlandse bodem

Door: Sanne Geertsema

Blijf op de hoogte en volg sanne

21 Mei 2007 | Nederland, Veldhoven

Hallo allemaal,

ik ben afgelopen donderdag weer veilig in Nederland aangekomen! Zoals jullie hebben gelezen, heb ik een ontzettend leuke tijd gehad en heb ik geen spijt dat ik ben gegaan! Ook wel weer fijn om in het luxe Nederland te zijn hoor en iedereen weer te zien! Helaas waren er problemen met de foto's, maar ik heb er nu een aantal geplaatst op www.sanne-geertsema.magix.net.

liefs sanne

  • 22 Mei 2007 - 07:51

    Luuk:

    Mooi dat je weer veilig en wel terug bent gekomen!

    Gr
    Luuk

  • 22 Mei 2007 - 08:01

    Peter En Wilma:

    Hoi Sanne, we hoorden al van Matti dat alles goed verlopen is. Zien je binnenkort wel live.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2007

weer terug op Nederlandse bodem

01 Mei 2007

Massawa

11 April 2007

paasfeest in Eritrea!

05 April 2007

foto's

05 April 2007

foto's
sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2372
Totaal aantal bezoekers 26231

Voorgaande reizen:

24 Februari 2007 - 24 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: